اطلاعیه پروژه مسکونی پانیک ۶

اطلاعیه پروژه مسکونی پانیک۶

بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم استان اصفهان می رساند بحمدالله با پیگیری های انجام شده و به مناسبت دهه مبارک فجر، شرایط احداث پروژه ی مسکونی پانیک ۶ (به معنای خوش قدم) با همکاری تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه ۵، واقع در خیابان امام خمینی-جنب تاًمین اجتماعی شعبه ۲کوچه شهیدان شمس(ویلا)فراهم گردیده است،متقاضیانی که شرایط مشارکت در این پروژه را دارند می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹لغایت ۵/۱۲/۱۳۹۹بر اساس مفاد ذکر شده در اطلاعیه به سایت تعاونی مراجعه کرده و با شماره تلفن های امور اعضا تماس حاصل کنند.

مشخصات پروژه:
آدرس : خیابان امام خمینی- جنب تا مین اجتماعی شعبه ۲کوچه شهیدان شمس(ویلا)

مساحت زمین حدود ۶۳۰۰متر مربع-زیر بنای مفید مسکونی حدود۵۰۰/۲۴متر مربع،تعداد۲۰۰واحد مسکونی

تعداد طبقات۸طبقه،شامل:(۵طبقه مسکونی روی همکف،طبقه همکف با کاربری مسکونی و لابی-۲ طبق زیر زمین با کاربری پارکینگ و انباری و مشاعات)

توضیح:از آنجائیکه که توافقات نهایی با شهرداری منطقه صورت نگرفته است امکان تغییر(افزایش و کاهش)در طبقات و تعداد واحدها وجود دارد.

پروژه شامل۲۰۰واحد ۲ خوابه با میانگین متراژ۱۲۰متر مربع در ۲ بلوک     و      و هر بلوک دارای ۵ ورودی مجزا(در هر طبقه ۴ واحد) می باشد.

سیستم سرمایش کولر و سیستم گرمایش پکیج و رادیاتور می باشد.

امکانات مجموعه شامل:سالن اجتماعات،سالن بازی کودکان،فضای سبز،آسانسور، آیفون تصویری،سیستم اعلام و اطفا،حریق.

رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان اعم از (نصب شیشه های دو جداره،پنجره های آلومینیوم اختصاصی با طراحی نمای منحصر به فرد و مقاوم سازی و سبک سازی و عایق بندی ساختمان)

 

 

نکته:با عنایت به اینکه طراحی و اخذ پروانه ساختمان پروژه در دست اقدام می باشد لذا امکان تغییر در تعداد طبقات،تعداد واحد و متراژ مفید واحد ها وجود دارد.در این خصوص تلاش میگردد پروژ در بهترین حالت موجود طبق قوانین طراحی و ساخته شود.

در صورت امکان  و دریافت مجوزات،مجموعهاستخر و سونا و جکوزی اجرا و هزینه آن جداگانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

مدت ساخت:

مدت زمان ساخت پروژه از زمان اخذ پرئانه به مدت ۳۰ ماه شمسی پیش بینی می گردد.

پیش بینی قیمت تمام شده:

نظر به اینکه تراکم مفید هر متر مربع مبلغ هر  متر مربع ۰۰۰/۰۰۰/۴۲ریال خریداری شده است و ساخت هر متر مربع مفید مسکونی (سفت کاری و نازک کاری)۰۰۰/۰۰۰/۴۰ریال و در مجموع به ازای هر متر  مربع مفید آپارتمان۰۰۰/۰۰۰/۸۲ریال برآورد و پیش بینی می گردد.لذا با استعلام قیمت انجام شده در منطقه سرمایه گذاری در ساخت این مجموعه از ارزش افزوده بالایی برخوردار خواهد بود.

بهای یک واحد مسکونی با متراژ میانگین۱۲۰ متر مربع و از قرار هر متر مربع ۰۰۰/۰۰۰/۸۲ریال،معادل۰۰۰/۰۰۰/۸۴۰/۹ریال پیش بینی می گردد.

لازم به توضیح است:بر اساس اساسنامه،کلیه هزینه ها تا پایان ساخت و صدور اسناد مالکیت واحدها به صورت علی الحساب بوده و شرکت تعاونی موظف به واگذاری واحد به قیمت تمام شده به اعضا می باشد.

زمان ثبت نام

زمان ثبت نام از تاریخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹لغایت ۵/۱۲/۱۳۹۹میباشد و به لحاظ محدود بودن تعداد واحدها در صورتیکه قبل از تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۹ظرفیت پروژه تکمیل گردد تعاونی مسکن هیچگونه تعهدی در خصوص مراجعات بعدی افراد نخواهد داشت.

نحوه پرداخت و تعهدات مالی:

نحوه پرداخت و تعهدات مالی طبق جدول زمانبندی مالی پیوست می باشد.

در صورت امکان اخذ تسهیلات بانکی  و همچنین داشتن شرایط لازم هر عضو معادل ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰ریال تسهیلات جهت هر واحد اخذ خواهد گردید.

 

مراحل و شرایط ثبت نام و مشارکت در پروژه:

۱-مراجعه به دفتر شرکت،احراز شرایط لازم و اخذ تائیدیه جهت مشارکت در پروژه و پرداخت یک فقره چک قسط اول به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۱ریال به تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۹

۲-اخذ فیش مهر شده ی شرکت تعاونی جهت مراجعه به بانک و واریز وجه

۳-تحویل فیش بانکی پرداخت شده و سایر مدارک شامل:(کپی تمام صفحات شناسنامه-آخرین حکم حقوقی_ کپی کارت ملی)در مدت زمان ثبت نام.

۴-تکمیل فرمههای مربوط به مشارکت در پروژه و دریافت برنامه زمانبندی مالی پروژه

شرایط لازم جهت داوطلبان مشارکت کننده:

اولویت اول با افراد  شاغل یا باز نشسته اداره آموزش و پرورش می باشد.

عدم بدهی قبلی به شرکت تعاونی و داشتن حسن سابقه.

 

شرایط و نکات مهم دیگر:

انتخاب واحد از لحاظ جانمایی بلوک وطبقه و جهت قرار گیری واحدها اعم از جنوبی،شمالی،میانی و …صرفاً بر اساس امتیاز مکتسبه حاصل از واریز وجوه طبق جدول زمانبندی مالی پروژه می باشد.

ملاک انتخاب واحدها در زمان تحویل واحد،بر اساس اولویت بندی می باشد و مبنای اولویت بندی،صرفاً امتیاز کسب شده عضو از وجوه واریزی طبق جدول زمانبندی مالی پروژه و بر اساس هر ۰۰۰/۰۰۰/۱ریال در هر روز یک امتیاز مثبت ملاک محاسبه خواهد بود لذا توصیه می گردد در پرداخت وجوه طبق جدول اعلامی کوشا باشید.

واریز وجوه بیش از مبالغ و پیش از زمانههای اعلامی در جدول زمانبندی مالی ابلاغ شده،جهت کسب امتیاز بیشتر و انتخاب واحد بهتر بلامانع خواهد بود.

قیمت اعلام شده در اطلاعیه به صورت برآورد تقریبی و بر مبنای متراژ متوسط واحد ها می باشد و ملاک محاسبه و تسویه حساب نهائی ،قیمت تمام شده و متراژ ثبتی واحدهای انتخابی مشارکت کنندگان طبق صورتمجلس تفکیکی می باشد .

با عنایت به اینکه مشارکت افراد در پروژه یک کار دسته جمعی و کاملا مرتبط با حقوق دیگران است و طبعاپیشرفت فیزیکی کار و زمانبندی مطلوب ،مشروط به اجرای درست و به موقع تعهدات مالی کلیه ی اعضای پروژه خواهد بود ،چنانچه عضوی به تعهدات مالی خود تمکین ننماید براساس اساسنامه شرکت از پروژه اخراج و فرد دیگری جایگزین می گردد .لازم به ذکر است فقط و فقط عین مبالغ واریزی عضو اخراجی به ایشان عودت داده خواهد شد .

 

 

 

 

This entry was posted in دسته‌بندی نشده. Bookmark the permalink.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *