گزارش تصویری جلسه شش ماهه دوم ۱۴۰۰ پروژه سیب

 

بنا بر رسالت تعاونی در جهت اطلاع رسانی و ارائه گزارش، هماهنگی و هم افزایی پروژه سیب با اطلاع رسانی قبلی در گروه ها، سایت و ارسال پیامک به مخاطبین در دو تاریخ ۲۸و۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ در محل سالن خانه کارگر شهر اصفهان برگزار گردید

 

برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای جلسه مدیر ارشد پروژه، ضمن خوشامد گویی به ارائه ی شرح حال موجود پروژه با مرور گذشته پرداخته و برنامه های اساسی پروژه را با مشارکت کنندگان مطرح کردند. این برنامه ها بیشتر در زمینه تامین نقدینگی بعنوان لازمه ی حرکت رو به رشد پروژه و همچنین هماهنگی با شهرداری برای اتمام فرایند اخذ پروانه برای پلاک های باقی مانده بود.

 

در ادامه جلسه با مدیریت مدیر دفتر فنی تعاونی مسکن ادامه داشت و از مدیریت شرکت منطق طرح اصفهان نسبت به ارائه ی نقشه های معماری و شرح سناریو های موجود در طراحی محله و نمای ساختمانها پرداختند، در این گزارش معماری بر نگاه متفاوت در معماری محله و نما و استفاده ی بهینه از فضاها با تجمیع برخی پلاک ها تاکید شد.

در ادامه گزارش مالی از پروژه ی سیب شامل تراز مالی، وضع موجود پرداخت ها و مصارف، مجموع دیرکرد پرداخت ها بر اساس برنامه ی اعلامی و گزارشهای دیگر توسط مدیر مالی مجموعه ارائه شد.

تاکید در این ارائه بر ضرورت پرداخت به هنگام و سریع تر و منظم تر اقساط اعلامی بود تا امکان پرداخت مطالبات پیمانکار بر اساس صورت وضعیت های تاییدی امکان پذیر باشد.

 

پس از پرزنت مالی پروژه، مدیر دفتر فنی با ارائه ی محتوای  فنی و اجرایی با بیان سوابق گذشته و تمرکز بر برنامه ی آینده پروژه به بیان شرح تغییرات پروژه طی دو سال اخیر پرداختند. در این ارائه تغییرات زمین از زمان بایر بودن تا طراحی شهرک و ایجاد معابر و گود برداری پلاک ها تا وضعیت موجود که سقف سوم پلاک های بلوک H در حال اجراست به بحث گذاشته شد.

در پایان با حضور مدیر عامل محترم تعاونی بخش پرسش و پاسخ جلسه با پاسخگویی به سوالات مکتوب و شفاهی، توسط تیم مدیریت و مشاورین تعاونی اجرا شد. د راین بخش سوالاتی با محورهای مختلف مالی و فنی مورد بحث واقع شد، پرسش های اساسی بیشتر حول محور مشکلات مالی مشارکت کنندگان و تقاضای تسهیل در پرداخت، درخواست هماهنگی دریافت تسهیلات و امکان عدم ساخت و پیشنهادات و نظرات اعضا در همین حوزه معطوف بود که توسط مدیر عامل، مدیر ارشد پروژه و مشاور تعاونی پاسخ داده شد.

This entry was posted in دسته‌بندی نشده. Bookmark the permalink.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *